niedziela, 13 grudnia 2015

Niedziela, 13.12.2015
Dziś Dzień Księgarza. Powinnam wiedzieć dlaczego dziś, ale niestety nie wiem. Próbowałam się dowiedzieć, ale w internecie na dwóch pierwszych stronach popularnej wyszukiwarki cicho na ten temat. Jak się dowiem, to napiszę. Wszystkiego Najlepszego Księgarzom!
Antykwariat internetowo ogarniałam dziś jak co dzień w godzinach 5:05-7:00. Potem czas na lekturę własną dla przyjemności - kończę Nędzników. Czytam ich pewnie już ponad rok, w międzyczasie przeczytałam kilkadziesiąt innych książek, ale taka Powieść to nie jest rzecz do przeczytania jednym tchem. Mnóstwo się dzięki niej nauczyłam, głównie o pracowitości, ale też oczywiście historii. Zdopingowała mnie do poczytania więcej o historii Francji i Rewolucji.
A wracając do roboty antykwarycznej to teraz po obowiązkach rodzinnych pora na dalszy ciąg pracy zawodowej, czyli poszukanie sprzedanych książek na jutro i syzyfowa praca z WKK (Wielka Kupa Książek).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz