piątek, 12 lutego 2016

Piątek, 12.02.2016
Jednak przyłożę się do porad firmy marketingowej i będę opisywać co się da w naszym sklepie internetowym. Czyli np. opisy kategorii: kategoria fantastyka - zawiera powieści zabierające czytelnika w wyimaginowane światy pełne potworów, bestii, smoków, elfów czy też odległe planety z robotami czy innymi ufoludkami. Wahałam się, bo myślę, że większość potencjalnych klientów antykwariatu nie potrzebuje takich opisów. Ale chodzi o to aby przyciągnąć do książek ludzi, którzy do tej pory po nie nie sięgali, więc trzeba przyciągnąć ciekawym opisem, a najlepiej językiem korzyści. Przeczytasz książkę - będziesz mądrzejszy, więcej książek - bardziej mądry. Przeczytasz poradnik o naprawianiu rowerów - naprawisz sobie rower itd... Same korzyści, nic tylko czytać... i brać się do roboty z robieniem opisów kategorii. A więc zabieram się do tego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz