piątek, 27 listopada 2015

Piątek, 27.11.2015
Dziś dzień pod znakiem sukcesu pomysłu handlowego - małego regaliku postawionego na zewnątrz antykwariatu między naszymi witrynami. Malutki regał na kółkach, na którym ułożyłam książki z regałów "Wszystko za 2 zł" i "Wszystko za 1 zł" przyciągnął kilka osób. Wzorem i celem dla mnie są stoły zewnętrzne, które widziałam w jednej z frankfurckich księgarni. Duże, drewniane stoły na kółkach z ofertą przecenionych książek są wprowadzane i wyprowadzane z księgarni po specjalnym, metalowym podjeździe/klapie (jak dla wózków), który można składać i rozkładać w zależności od potrzeby. Wspaniały pomysł też dla osób niepełnosprawnych i wózków dziecięcych. Oprócz tego, przy stołach były elegancko zwinięte, foliowe pokrowce uszyte na miarę, którymi można przykryć stoły w razie deszczu/śniegu/wiatru. Akurat nie mam odpowiedniego zdjęcia tych konkretnych regałów zewnętrznych, ale mam inne:
Jest się na czym wzorować:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz